2007-03-08 23:05:54
1. Odkrecamy srube trzymajaca kokpit nad radiem:
2. Odkrecamy 3 sruby na desce przy szybie pod zaslepkami:
3.Zdejmujemy uszczelki drzwiowe i pod spodem mamy po dwie sruby na strone.Oczywiscie wykrecamy
4.Zdejmujemy ramkę zegarów i kratki nawiewu srodkowego:
5.Pod spodem znajdujemy srubke mocujaca rury nawiewu to zdjetych kratek.Warto ta srubke odkrecic:
6.Otwieramy schowek na kasety i tam mamy 2 sruby na ktorych sie on trzyma.Odkrecamy je i zdejmujemy tunel z zatrzasków:
Odkrecamy galke zmiany biegów i sciagamy mieszek.
... i zdejmujemy tunel
7.Odkrecamy dwie sruby trzymajace deske od spodu i odciagmy ja do siebie:
8.Zdejmujemy to ciulstwo ktore przenosi ogrzewanie w tunel-rure nawiewu bo ona bardzo przeszkadza przy przesuwaniu obudowy nagrzewnicy:
9.Zdejmujemy rury z obudowy
nagrzewnicy nad nogami pasazera i kierowcy.Kladziemy sie na plecach i szukamy nakretki 13 ktora trzyma obudowe:
i odkrecamy mende
10.Mam silnik 1.3 i mam duzo wolnego miejsca pod maską.Szukamy rur ktore ida do nagrzewicy.Sciagamy opaski,podstawiamy jakis pojemnik i zdejmujemy weze lapiac uciekajacy plyn do pojemniczka.W ten sposob nie ucieknie nam go duzo.
Jedna rurke wkladamy do pojemniczka a w druga dmuchamy.Wyleci nam wtedy plyn z
nagrzewnicy. Pozostale dwa koncze zaslepiamy odpowiednimi narzedziami
Potem wchodzimy pod auto i zdjemujemy weze od nagrzewnicy:
11.Zdejmujemy linkę od pokretla cieplo/zimno zeby nie przeszkadzala.Odkrecamy dwie srubki mocujace nagrzewnice do obudowy i odciagmy cala obudowe w dół a potem w strone siedzen i staramy sie wyjac nagzrewnice:
12.Wyjmujemy mende, zakladamy drugą i cieszymy sie ciepelkiem:
13.Skladamy to w odwrotnej kolejnosci
Wyjecie tego zajelo mi 50 minut. 30 minut na skrecenie tego do kupy.W sumie 2 godziny z odkurzeniem auta.
Mam nadzieje ze komus sie to przyda.
Pozdrawiam.
Przemm
[ wiadomość edytowana przez: Przemm dnia 2007-03-08 23:08:20 ][ wiadomość edytowana przez: Przemm dnia 2007-04-30 23:41:20 ]